Profesores visitantes en centros escolares de Estados Unidos e Canadá
Tipo de prestación
Asistencia Sanitaria no Estranxeiro
De que se trata?
Os funcionarios que, como consecuencia de obter praza como profesores visitantes en centros escolares de Estados Unidos ou Canadá, pasan á situación de Servizos Especiais ao amparo do artigo 87.1 b) da Lei 7/2007, do Estatuto Básico do Empregado Público, conservan a condición de mutualistas de MUFACE, cos mesmos dereitos e obrigacións que na situación de Servizo Activo e, por conseguinte, con obrigación de cotizar. A cotización deberá facerse efectiva mediante o desconto na nómina de trienios. Se o funcionario non ten dereito a percibir trienios no seu posto de orixe, ou os percibe en contía insuficiente, terá que optar por domiciliar no seu Banco o pago das cotas, a cuxo fin deberá encher en MUFACE o impreso que pode atopar nesta ligazón para domiciliación bancaria de cotas.
Cobertura sanitaria
A modalidade para a cobertura sanitaria do funcionario (ou calquera dos seus beneficiarios) vén determinada pola existencia de cobertura de asistencia sanitaria polo centro escolar:
1. Sistema Xeral: se o distrito escolar contratante proporciona un seguro médico ao profesor, este, como mutualista de MUFACE, continuará adscrito á entidade de ámbito nacional, pública ou privada, elixida por el, entidade que cubrirá a súa asistencia sanitaria en España. Os gastos de asistencia sanitaria no estranxeiro que non estean cubertos, en todo ou en parte, polo seguro médico do distrito escolar poderán ser reembolsados por MUFACE mediante o sistema xeral utilizado en desprazamentos temporais por motivos profesionais relacionados coa función pública.
Se se atopa neste caso, deberá presentar no Servizo Provincial ou Delegación de MUFACE onde se xunta a seguinte documentación:
- • A través do Modelo “ Solicitude de Variacións” (modelo AB-1, NESTA ENLACE
), debidamente cuberto e asinado. Este formulario achégase en calquera Delegación ou Servizo Provincial de MUFACE.
- • Fotocopia do “Convenio de Cambio de Situación Administrativa” (concesión de “Servizos Especiais”).
- • Declaración de inexistencia de cobertura sanitaria por parte do distrito escolar americano e pagamento de taxas, co MODELO da Delegación de MUFACE para o persoal no estranxeiro.
- • Certificado de Pago de Cotizacións a cargo dos trienios
, no caso de que a achega a Muface sexa aboada pola súa Organización orixinaria encargada dos trienios.
- • Orde de domiciliación SEPA,
cando non se aboe a cota con cargo ao trienio.
2. Cambio á Oficina de MUFACE para Persoal no Exterior e adscrición ao Concerto de asistencia sanitaria no exterior vixente en cada momento: se o profesor non dispón de seguro médico polo distrito escolar americano, poderá solicitar na Oficina Delegada de MUFACE para persoal no exterior o alta en DKV, entidade coa que actualmente está subscrito o Concerto de Asistencia Sanitaria no exterior.
Documentación
Para solicitar o alta en DKV deberán presentarse os seguintes documentos:
- A través do Impreso
de “Solicitude de variacións”, (modelo AB-1), cumprimentado e asinado polo interesado. Este impreso facilítase en calquera Oficina Delegada ou Servizo Provincial de MUFACE.
- Fotocopia do “Acordo de cambio de situación administrativa” (concesión de “Servizos Especiais”).
- Fotocopia do contrato ou pre-contrato subscrito co distrito escolar americano.
- Declaración sobre inexistencia de cobertura de asistencia sanitaria e pago de cotas co MODELO da Oficina Delegada de MUFACE para o persoal no estranxeiro
-
Certificado de Pago de Cotizacións a cargo de trienios,
no caso de que a achega a Muface sexa aboada polo seu Organismo de orixe encargado dos trienios.
-
Orde de domiciliación bancaria para domiciliación bancaria SEPA,
cando a cota non se aboe con carácter trienal.
- Talonario de receitas e tarxetas de asistencia sanitaria.
- Fotocopia do DNI do funcionario e dos seus beneficiarios maiores de 14 anos.
Lugar de presentación
- Presencialmente (sen previa cita) na Delegación de Muface para o persoal no estranxeiro.
- Expedientes do artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro.
- A través do REC.
- Por correo postal.
A data de alta no Concerto será a mesma que a data de efectos do pase á situación de servizos especiais. O alta no Concerto de asistencia sanitaria no exterior leva a baixa na Entidade Médica de ámbito nacional á que estaba adscrito o mutualista anteriormente, motivo polo cal, a partir dese momento, non poderán utilizarse os talonarios médicos ou tarxetas sanitarias propios desas entidades, nin tampouco os talonarios de receitas oficiais de MUFACE.
Unha vez formalizado o alta, a Oficina Delegada de MUFACE para persoal no Exterior remitirá por correo toda a documentación á dirección consignada no impreso de solicitude de variacións (modelo AB-1).