Mis datos y certificados
OS MEUS DATOS E CERTIFICADOS
Cl@ve permitirache acceder a determinadas prestacións e a outros moitos servizos das administracións públicas sen necesidade de tarxeta ou software engadido, e poderás rexistrarte presencialmente ou por vía electrónica. Se queres rexistrarte en Cl@ve podes dirixirte a unha oficina de Muface, e para informarte das oficinas ou medios para facelo entra aquí. Todos os nosos servizos permiten o acceso con CL@ve ou PIN permanente, certificado electrónico ou DNI electrónico, e se están dispoñibles na App é suficiente cun nome de usuario e contrasinal.
A continuación podes ver os servizos electrónicos relacionados cos datos e certificados. Podes solicitar todos estes servizos e documentos na túa oficina de MUFACE previa cita, aínda que recomendamos utilizar a oficina e a App para a súa maior axilidade.
A miña solicitude
Estado da miña solicitude .Tamén está dispoñible na App
Os Meus Datos: Histórico e actualización
- Os meus datos en Muface. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
- Actualización de datos. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
- O meu historial de prestacións.
- Achega DNI de beneficiarios.
- Alta de beneficiarios
- Baixa de beneficiarios. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
- Reactivación de beneficiarios. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal
Lembra que existen trámites en materia de mutualistas e beneficiarios que non teñen un servizo electrónico asociado. Nestes casos poderás utilizar o servizo de achega de documentación para mutualistas e beneficiarios, que podes atopar na nosa sede electrónica.
Os Meus Certificados (*):
-
Provisional Sustitutorio do Cartón Sanitario Europe o. Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
-
Afiliación a MUFACE . Lembra que na App podes descargarche a tarxeta de afiliación virtual en PDF e tamén descargarche o certificado de afiliación.
- Cobertura de asistencia no exterior . Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
- Prestacións de pago único recibidas . Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
- Retencións de prestacións. (Disponible 2024)Tamén dispoñible na App , con nome de usuario e contrasinal.
(*) Se a descarga falla, é posible que necesites desbloquear as ventás emerxentes no navegador que estás a usar. Para iso, debes introducir os axustes ou configuración do teu navegador. Aquí tes algunhas instrucións moi sinxelas para que poidas realizar esta acción.
Se o problema persiste, enche no noso formulario de consulta os campos "Tipo de consulta" e "Motivo do caso", seleccionando respectivamente "Información xeral" e "Dificultades técnicas" e tentaremos axudarche.