Mis datos y certificados
LES MEVES DADES I CERTIFICATS
Cl@ve us permetrà accedir a determinades prestacions i a molts altres serveis de les administracions públiques sense necessitat de targeta o programari afegit, i podeu registrar-vos presencialment o de forma telemàtica. Si voleu registrar-vos a Cl@ve, us podeu dirigir a una oficina de Muface, i per informar-vos sobre les oficines o mitjans de fer-ho, entreu aquí. Tots els nostres serveis permeten l'accés amb CL@ve permanent o PIN, certificat electrònic o DNI electrònic, i si estan disponibles a l'App , n'hi ha prou amb usuari i contrasenya.
A continuació podeu veure els serveis electrònics relatius a dades i certificats. Tots aquests serveis i documents els podeu sol·licitar a la vostra oficina de MUFACE amb cita prèvia, si bé us recomanem l'ús de la seu i de l'App per la seva agilitat.
La meva sol·licitud
Estat de la meva sol·licitud . També disponible en l'App.
Les Meves Dades: Històric i actualització
- Les meves dades en Muface. També disponible a l'App, amb usuari i contrasenya
- Actualització de dades. També disponible a l'App , amb usuari i contrasenya.
- El meu historial de prestacions.
- Aportació DNI de beneficiaris.
- Alta de beneficiaris
- Baixa de beneficiaris. També disponible a l'App, amb usuari i contrasenya
- Reactivació de beneficiaris. També disponible a l'App , amb usuari i contrasenya
Recorda que hi ha gestions a l'àmbit de mutualistes i beneficiaris que no tenen associat un servei electrònic. En aquests casos, podeu utilitzar el servei d'Aportació de documentació de mutualistes i beneficiaris, que podeu trobar a la nostra seu electrònica.
Els Meus Certificats (*):
-
Provisional Substitutori de la Targeta Sanitària Europea . També disponible a l'App , amb usuari i contrasenya
- Afiliació a MUFACE. Recordeu que a l'App sempre podeu descarregar la targeta d'afiliació en PDF i també descarregar el certificat d'afiliació.
- Cobertura d'assistència en l'exterior . També disponible en l'App , amb usuari i contrasenya.
- Prestacions de pagament únic rebudes . També disponible en l'App , amb usuari i contrasenya.
- Retencions de prestacions. (Ja 2024) També disponible en l'App , amb usuari i contrasenya.
(*) Si fallés la descàrrega, és possible que hàgiu de desbloquejar les finestres emergents del navegador que utilitzeu. Per fer-ho, heu d'entrar a la configuració o configuració del vostre navegador. Aquí teniu unes instruccions molt senzilles perquè pugueu fer aquesta acció
Si el problema persisteix, ompliu al nostre formulari de l'Oficina d'informació els camps Tipus de Consulta i Motiu del cas seleccionant respectivament "Informació general" y “Dificultats tècniques” i intentarem ajudar-vos.