Nire datu eta ziurtagiriak
Cl@veri esker administrazio publikoen prestazio jakin batzuetara eta beste zerbitzu askotara jotzeko aukera izango duzu, bestelako txartel edo softwarerik erabili beharrik gabe. Erregistroa aurrez aurre edo telematikoki egin daiteke. Cl@ve plataforman izena eman nahi baduzu, Mufaceren bulegoetako batera joan zaitezke; hori egiteko bulegoak edo bitartekoak ezagutu nahi badituzu, egin klik hemen .
Gure zerbitzu guztiek CL@ve iraunkor edo PIN, ziurtagiri elektroniko edo NAN elektroniko bidez sartzeko aukera ematen dute, eta, MUFACEren aplikazioan eskuragarri egonez gero, nahikoa da erabiltzailea eta pasahitza edukitzea.
Jarraian, datuei eta ziurtagiriei buruzko zerbitzu elektronikoak erakusten dira. Zerbitzu eta dokumentu horiek guztiak MUFACEren zure bulegoan eska ditzakezu, aurretik ordua eskatuta, baina egoitza elektronikoa eta aplikazioa erabiltzea gomendatzen dizugu, arinagoak direlako.
Nire eskabideak
Nire eskaeraren egoera. Eskuragarri, halaber, aplikazioan.
Nire datuak: Historia eta eguneratzea, beste mutualitate-kudeaketa batzuk eta onuradunak
Gogoratu zerbitzu elektroniko elkarturik ez duten elkarrekiko bazkideen eta onuradunen arloan prozedurak daudela. Kasu horietan, mutualitateei eta onuradunei dokumentazioa emateko zerbitzua erabil dezakezu, gure egoitza elektronikoan aurki dezakezuna.
-
Nire datuak Mufacen
. Aplikazioan ere eskuragarri, erabiltzailearekin eta pasahitzarekin.
-
Datuen eguneraketa
. Aplikazioan ere eskuragarri, erabiltzailearekin eta pasahitzarekin
-
Onuradunen baja . Eskuragarri, halaber, aplikazioan , erabiltzailearekin eta pasahitzarekin
-
Onuradunak berraktibatzea
. Eskuragarri, halaber, aplikazioan , erabiltzailearekin eta pasahitzarekin.
Nire Ziurtagiriak (*):
- Erakunde sanitarioarekiko atxikipena
.
- Europako Osasun Txartela (EOT) Ordezkatzeko behin-behinekoa
. Eskuragarri, halaber, aplikazioan , erabiltzailearekin eta pasahitzarekin.
- MUFACEn afiliatzea . Gogoratu aplikazioarekin afiliazio-txartel birtuala altzoan eraman dezakezula beti, eta afiliazio-ziurtagiria deskargatu dezakezula.
- Kanpoko laguntza-estaldura
. Eskuragarri, halaber, aplikazioan , erabiltzailearekin eta pasahitzarekin.
- Jasotako ordainketa bakarreko prestazioak
. Eskuragarri, halaber, aplikazioan, erabiltzailearekin eta pasahitzarekin.
- Prestazio-atxikipenak
. (2024) Eskuragarri, halaber, aplikazioan , erabiltzailearekin eta pasahitzarekin.
(*) Deskargak huts egiten badu, baliteke erabiltzen duzun nabigatzaileko leiho emergenteak desblokeatu behar izatea. Horretarako, zure nabigatzailearen doikuntzetan edo konfigurazioetan sartu behar duzu. Hemen dituzu zenbait jarraibide oso erraz hori egiteko.
Arazoak berdin jarraitzen badu, bete kontsulta-mota eta kasuaren arrazoia eremuak gure kontsulta-formularioan , hautatu «Informazio orokorra» eta «Zailtasun teknikoak», hurrenez hurren, eta laguntzen saiatuko gara.