accesskey_mod_conten
Bar separa corpo da cabeceira

Rexistro Electrónico Común.

A Mutualidade Xeral de Funcionarios Civís do Estado pon a disposición dos mutualistas a Sede Electrónica para acceder por medios electrónicos a determinados servizos, procedementos e trámites da súa competencia. Pode presentar calquera outro escrito ou comunicación, que non estea contemplado na Sede Electrónica, a través do Rexistro Electrónico Común da Administración Xeral do Estado   Orden PCM/1382/2021, de 9 de diciembre, por la que se regula el Registro Electrónico General en el ámbito de la Administración General del Estado.

Recoméndase para todos aqueles trámites e sotlicitudes que non teñan asociado un servizo electrónico na sede electrónica de MUFACE, como a presentación de recursos administrativos ou a achega de documentación relacionada con procedementos non dixitalizados, como os servizos de ortoprótesis.

Para utilizar o Rexistro Electrónico Común débese dispor de Cl@ve (usando a aplicación Cl@ve para a autenticación) DNI electrónico ou certificado electrónico. Acceda ao Manual no enderezo da REG.

Para facilitar a tramitación no REC, recoméndase seguir os seguintes pasos:

  • Acceda ao Rexistro Electrónico Xeral (REG) 
  • Comprobe que cumpre os requisitos técnicos.
  • Comprobe que ten o DNIe , o certificado dixital físico (tarxeta) inserido na ranura de tarxetas intelixentes do seu computador ou o certificado electrónico correctamente instalado no navegador desde o que accede, 
  • Pulse o botón "Entrar"
  • No formulario de Alta de Rexistro Electrónico, escolla como organismo destinatario: MUTUALIDADE XERAL DE FUNCIONARIOS CIVÍS DO ESTADO (MUFACE), e dentro das opcións, se coñece o dato, escolla a unidade ou órgano á que desexa dirixir o seu escrito.
  • Complete polo menos os campos obrigatorios marcados con asterisco e pulse en "Alta de Rexistro".