Subsidio especial en caso de parto, adopción ou acollemento múltiples
Tipo de Prestación
Familiares
De que se trata?
Axuda económica de pago único á que teñen dereito os mutualistas e as mutualistas cando se atopen nos supostos de feito legalmente establecidos de parto, adopción ou acollemento múltiples.
É compatible coa prestación económica de pago único por parto ou adopción múltiples.
Contía
É o 100% da base de cotización correspondente ao día do feito causante por 42 días (seis semanas de descanso obrigatorio) calculada en función do número de menores nados ou acollidos simultaneamente a partir do segundo.
É dicir,
(Base de cotización no día do feito causante X 42 días / 365 días) X (Nº menores simultáneos - 1) |
Bases anuais
Grupo/Subgrupo (EBEP) |
Base de Cotización Euros/ano |
A1 | 51.311,65 |
A2 | 40.383,55 |
B | 35.362,35 |
C1 |
31.015,26 |
C2 | 24.538,20 |
E (Lei 30/84) e Agrupacións Profesionais (EBEP) | 20.920,78 |
Perceptores das axudas
É necesario que no persoal mutualista concorran os seguintes requisitos:
- Estar de alta ou en situación asimilada ao alta na Mutualidade na data do feito causante.
- Acreditar seis meses de cotización á Mutualidade.
- Gozar o período de descanso previsto no artigo 49 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, de 30 de outubro, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público (EBEP).
Percibirase:
- En caso de parto múltiple: calquera dos proxenitores, tanto homes como mulleres, en función da opción escollida pola nai, no seu caso.
- En caso de adopción ou acollemento múltiples: calquera dos adoptantes ou acolledores, tanto homes como mulleres, a elección de ambos.
Prazo de presentación
Cinco anos a partir da data do parto ou da data de resolución xudicial pola que se constitúe a adopción ou da data da decisión administrativa ou xudicial de acollemento, ou ben, cando se trate de acollemento simple, a data da comunicación do órgano competente da Comunidade Autónoma.
Lugar de presentación
A solicitude realizarase a través da Sede Electrónica de Muface na dirección https://sede.muface.gob.es/, mediante certificado dixital recoñecido, DNI electrónico, identificación Cl@ve Permanente ou Cl@ve PIN.
Documentación
Ao cubrir a solicitude electrónica seralle solicitada:
- Inscrición do nacemento no Rexistro Civil, ou copia da anotación no Libro de Familia, no seu caso.
- Resolución xudicial, en caso de adopción ou acollemento múltiple.
Normativa
Art.29 da Lei sobre Seguridade Social dos Funcionarios Civís do Estado
Arts.120 a 128 do Regulamento Xeral do Mutualismo Administrativo
Real Decreto 295/2009, de 6 de marzo , polo que se regulan as prestacións económicas do sistema da Seguridade Social por maternidade, paternidade, risco durante o embarazo e risco durante a lactación natural.