Kontsultatu dira
-
Errezeta taloitegiak
Acordeón de Errezeta taloitegiak
Por favor, lea la información en castellano, estamos traduciendo estas páginas. Gracias y disculpe las molestias.
-
Onuradunak, bikoiztasunak bateraezintasunak
Acordeón de Onuradunak, bikoiztasunak bateraezintasunak
Gorde daitezke, eta mufaceko osasun laguntzaren onuradun mis hijos aldi baterako kontratatuak izan dira; eta gero. praktikak fomativas?
Ez. besteren konturako langile gisa altan Edozein izanda ere, kontratu edo aldi baterako behin-behineko izaerarekin zuten eta. alta langile gisa, etb nomo, onuradun izateari uzteko mufaceko zehazten denez, hori baita ez dira jarriko da. osasun Sistema nazionalaren (n) adierazi bezala.
Arrazoi beragatik, ez da MUFACEK prestaci hartzaileak jaso ditzakete ez da lanik edo susbidio, errentak. oinarrizko laneratzea. n pent - edo beste edozein n edo prestaci gizarte segurantzako zk. izan ere, haren percepci ez da adierazi bezala (alta Sistema Nazionalak egitea.
MUFACEKO du peri - era gurutzetako dica informazioa n onuradunek altan, bertako I gizarte segurantzaren erregimen orokorra, ISFAS, MUGEJU aseguratuak osasun Sistema berriarekin eta urteko.
Egoera hori ez da bateragarria izan dira onuradun gisa ezarri bezala, MUFACE onuradunen betebeharrak altua. Ondorioz, esrtos bada, mutualistak baja eman behar egoera horretan dauden onuradunei n ahalik eta denbora gutxienean.
Ere n izango. hori egitea. , ea bai, Egoitza Elektronikoa teknikoa
Baja jakinarazteko bidali behar duzu, eta bertan, ondoko Mufaceko bulegoetara aurkeztuko inprimakia, behar bezala beteta. AB _ 2.pdf
Mutualistari gutun bat jaso du, eta prozesu horren ondorioz, MUFACEK behar jarraian zehazten den bezala n:
- Beheko irudian, zerbitzua erabili bateraezinak direlako.
- Sartu. afiliaci hutsa. mufaceko ez dagokion laukian.
- Idatzi laukian " C baja: " karbonoa alfanum: gutunean adierazitako aberatsa.
Babestea - n bidez osasun Sistema nazionalaren (s beherantz mufacen ere onuradun izango dira.
Onuradunen osasun-laguntza jasotzeko eskubidea bidez soilik bat. nico babes sistema - ez, kar orokorrean, beraz, ezin dute jaso direnean (mufaceko osasun Sistema nazionalak ditu (erabat bateraezinak); eta onuradun gisa, eskubidea du bi denean osasun-laguntza - babesa ez da gizarte ejercitarse aukera eskubidea horietako bat, r (bateraezintasuna erlatiboa), adibidez, guraso batek mutualista besteren konturako langilea dela eta bestea.
Ez utzi du gsinak esan bezala (kasuetan osasunlaguntza OSASUN-SISTEMA pr babes ere badaude - ez utzi ondoren, eta ez da antzematen denean, enplegu-eskatzaile prestaci n, jasotzen denean edo estaldura Espa egoitzan, soilik a
-
Erakunde medikoa aldatzea
Acordeón de Erakunde medikoa aldatzea
Bi aukera dituzte mutualistek: edo GSIN / Osasun Sistema Publikoa, asistentzia sanitarioa emateko erakunde gisa, edo aseguru-erakundeak (2024ko abenduaren 31ra arte, ASISA, DKV eta SEGURCAIXA ADESLAS dira).
Alda naiteke Osasun Sistema Publikotik itunpeko aukerara eta alderantziz? Eta itunpeko aukeran banago jada, aukera dezaket beste erakunde bat?
Bai. Mutualistek eta afiliazio-dokumentuaren parekoa duten onuradunek, dela GSINra (Osasun Sistema Publikoa), dela asistentzia sanitarioko aseguru-erakundeetara atxikita daudenek, sistema edo erakundea aldatzea eska dezakete urte bakoitzeko urtarrilean. Aldaketa-eskaera bakarra onartuko da ohiko aldi bakoitzeko, eta aukeratutako zerbitzuak nahitaezkoak izango dira harik eta hurrengo aldaketa-aldia ireki arte.
Ohiko aldi horretatik kanpo, kasu jakin batzuetan bakarrik egin ahal izango dira aldaketak. Gainera, betekizunak betetzen badira, ezohiko aldaketa egin daiteke GSINra, mediku- eta ospitale-asistentziako arrazoiak tarteko. Erakunde sanitarioa aldatzea orriko 2. atalean deskribatzen dira prozedura horiek.
Ez badut aldaketarik egin nahi, nire erakundean jarraitu nahi dudala berretsi behar dut?
Ez. Aldaketarik eskatzen ez duten titularrek aurreko urteko abenduaren 31n atxikita zeuden erakunde berari atxikita jarraituko dute.
Nola kudea dezaket ohiko sistema-aldaketa edo asistentzia sanitarioaren erakundearen ohiko aldaketa?
Zenbait aukera daude:
- Lehena eta gomendagarria hau da: MUFACEren egoitza elektronikoaren bidez, Cl@ve plataformak eskainitako sartzeko metodoak erabilita (ziurtagiri digitala, NAN elektronikoa, Cl@ve iraunkorra edo Cl@ve PIN). Horrela, edozein unetan egin dezakezu izapidea, eguneko 24 orduetan, joan-etorririk egin behar izan gabe. Cl@ve-n erregistratzeko bi aukera dituzu: gure bulegoetara joatea ( aurretiko hitzordua behar da ) eta bestelako erregistro-bulegoetara joatea .
- Identifikazio digitala baduzu, erakundea aldatzeko eskaeraren eredua deskargatu eta bete dezakezu , eta MUFACEren zure probintzia-bulegora bidali, Estatuko Administrazio Orokorraren Erregistro Elektroniko Erkidearen (REC) edo bestelako erregistro elektronikoen bidez.
- Ez baduzu identifikazio digitalik, erakundea aldatzeko eskaeraren eredua deskargatu eta bete dezakezu , eta MUFACEren zure probintzia-bulegora bidali posta bidez ( gure bulegoen direktorioa ). Bestela, Administrazio Publikoen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluan aurreikusitako beste edozein erregistrotan erregistra dezakezu.
- Azken aukera moduan, ezin badituzu bide horiek erabili, MUFACEren zure bulegora joan zaitezke, eta eskaera-eredua eskuratu ( aurretiko hitzordua eskatu behar da ). Dena dela, jakin ezazu aurrez aurreko arreta urgentzietarako eta bestelako bideetatik kudeatu ezin diren gaietarako bakarrik dela eta urtearen hasieran gure bulegoetako batzuk jendez lepo egon daitezkeela.
Nire onuradunentzako aldaketa eskatu behar dut?
Ez. Onuradunak erakunde berrira atxikita eta aurrekotik baja emanda geratuko dira mutualistaren une berean.
Ohiko aldaketak noiztik ditu ondorioak? Erakunde berriari jakinarazi behar diot?
Aldaketa egoitza elektronikoan (identifikazio digitalarekin izapidetu baduzu) edo MUFACEren zure probintzia-bulegoan egiten den unetik, erakunde berrira atxikita eta aurrekotik baja emanda egongo zara, eta ez da egongo ezein asistentziatarako gabealdirik.
Ez duzu zertan kudeaketarik egin. MUFACEk jakinaraziko dizkie egindako aldaketak erakunde medikoei eta GSINri modu telematikoan, egunero, bai eta hitzarmen sanitarioan jasotako osasun- eta farmazia-asistentzia emateko behar den beste edozein datu ere.
Atxikipen berria egiaztatzeko, sartu MUFACEren «Zure datuak» zerbitzu elektronikoan, edo deskargatu atxikipen-ziurtagiria (hori ere egoitza elektronikoan egin behar duzu). MUFACEk erakundea aldatu eta gero afiliazio-txartelak bidaltzeari utzi dio.
Osasun-txartelari dagokionez, etxera bidaliko dizu erakundeak astebeteren buruan, itunpeko erakunde batera aldatu bazara. Aldiz, Osasun Zerbitzu Publikora aldatu bazara, osasun-zentrora joan behar duzu txartela eskatzera.
Noiz jasoko dut erakunde berriaren osasun-txartela?
Nabarmendu behar da osasun-txartela zure erakundeak emango dizula, ez MUFACEk.
- GSIN / Osasun Zerbitzu Publikotik itunpeko erakunde batera aldatu bazara, edo jada itunpeko aukera batekoa bazinen eta erakundea aldatu baduzu, erakunde berriko osasun-txartelak etxean jasoko dituzu gehienez zazpi egun naturaleko epean. Behar baduzu, behin-behineko osasun-txartela eska diezaiokezu erakundeari.
- GSIN / Osasun Zerbitzu Publikora aldatu bazara, osasun-zentrora joan behar zara, eta txartela eskatu.
Urtarrilean, erakunde-aldaketa eskatu ondoren, urteko hornitzaileen katalogoa kontsultatzen badut eta ikusten badut artatu ohi nauen medikua edo joan ohi naizen zentroa ez dagoela erakunde berriaren koadro medikoan, atzera bota dezaket nire eskaera?
Aldaketa, eskatu ondoren, ezin da atzera bota. Horregatik, aldaketa-eskaera egin baino lehen, komeni da aukeratutako erakunde berriaren katalogoa kontsultatzea.
Mutualista izanda, zenbat aldiz aldatu dezaket erakundea?
Aldaketa urtero eska daiteke aldaketak egiteko ohiko aldian (urtarrilean) edo ezohiko aldian, zenbait kasutan, non eta aldaketa ez den egin itunpeko erakunde batetik GSIN/ sasun Zerbitzu Publikora, ezohiko arrazoiak tarteko. Kasu horretan, bi urte eman behar dira horretan aldaketarik egin ahal izan gabe.
-
Egoitza elektronikoa eskuratzeko moduak eta arazoen kasuan laguntza
Acordeón de Egoitza elektronikoa eskuratzeko moduak eta arazoen kasuan laguntza
Honako zerbitzuak Egoitza Elektronikoa egokitzen ari da. Cl@ve (Estatuko Administrazio Publikoan (plataforma bera identifikatzeko eta autentifikatzeko, sinadura elektronikoa).
Horretarako, gomendatzen dugu mutualistentzat sartu ohi diren Egoitza "posta-kodea/NAN Zk. eta Afiliazio" eta "Afiliazio Zk. na/eta pasahitza"; erregistratzeko, Cl@ve izan ere, datozen hilabeteetan ez egotea eta sarbide horiek baino ez da eskainiko ditu plataformak Cl@ve (ziurtagiri digitala edo nortasun-agiri elektronikoa, iraunkorra eta Cl@ve Cl@vePIN)
LAGUNTZA GURE BULEGO ELEKTRONIKOA SARTZEKO ARAZOAK IZAN
Zure identifikazio elektronikoarekin (Cl@ve, ziurtagiri elektronikoa edo NANa) edo gure egoitza elektronikoan sartzeko beste arazoren bat aurkitzen baduzu, informazio baliagarria lor dezakezu bi bideren bitartez:
1) 060 telefonora deitu eta "prozesamendu elektronikoaren arazoa" esan, lagundu diezazukeen pertsona baten bidez jarriko zaituzte.
2) Sartu Puntu Orokorraren estekara (PAG 060) eta egin zure kontsulta web txatean, non zure arazoa konpontzeko informazioa aurki dezakezu.
-
Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
Acordeón de Testamento vital, voluntades anticipadas o instrucciones previas
¿Qué es el testamento vital?
Es un documento que recibe diferentes nombres, testamento vital, documento de voluntades anticipadas o documento de instrucciones previas.
En este documento, una persona mayor de edad, capaz y libre puede manifestar anticipadamente su voluntad sobre los cuidados y el tratamiento de su salud o, una vez llegado el fallecimiento, sobre el destino de su cuerpo o de sus órganos, con el objeto de que ésta se cumpla en el momento en que llegue a situaciones en cuyas circunstancias no sea capaz de expresarla personalmente.
Este derecho está reconocido en el artículo 11 de la Ley 41/2002, de 14 de noviembre , básica reguladora de la autonomía del paciente y de derechos y obligaciones en materia de información y documentación clínica.
¿Cómo puedo realizar mi testamento vital?
Los servicios de salud de cada comunidad autonóma son los encargados de gestionar el procedimiento para que, llegado el caso, se garantice el cumplimiento de las instrucciones previas de cada persona, que deberán constar siempre por escrito.
Aunque MUFACE no tiene competencias en la materia, hemos incluido a título informativo en nuestra página web un apartado descriptivo del procedimiento general para realizar el testamento vital y los enlaces necesarios para acceder al servicio en cada comunidad autónoma, al que deberán dirigirse.